W celu przyspieszenia procedury naprawy ekspresów KRUPS XP7xxx można je przesyłać bezpośrednio do Centrali Serwisowej EXTRA. Odbiór ekspresu nastąpi z domu Klienta oraz po naprawie zostanie odesłany kurierem do domu klienta.
Do środka opakowania należy dołączyć:
Aby wysłać do serwisu centralnego w ramach gwarancji ekspres KRUPS XP7xxx należy przygotować urządzenie do wysyłki, przede wszystkim opróżnić z wody (profilaktyka przed mrozem). Dokładnie opakować urządzenie, najlepiej w oryginalny karton.
Przesyłki na koszt Centrali Serwisowej EXTRA należy dokonać za pomocą firmy kurierskiej MASTERLINK tel. 0502 777 888. Firmie kurierskiej należy podać numer klienta: 35677 oraz dopilnować aby na kwicie przewozowym wpisana była właściwa waga (do 10 kg).
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o telefon: 012 413 59 42 lub 0501 190 646