Wysyłka sprzętu na gwarancji

Ze względu na bezpieczeństwo reklamowanego urządzenia i czas naprawy zalecamy samodzielne oddanie go do najbliższego punktu serwisowego. Wysyłka na koszt gwaranta jest możliwa wyłącznie w przypadku sprzętu będącego w okresie gwarancji. Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć: kopię dowodu zakupu, oryginał karty gwarancyjnej, dokładny opis usterki oraz swoje dane kontaktowe z adresem i numerem telefonu. Sprzęt powinien być dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniem. Ekspresy prosimy opróżnić z wody i kawy.

Kuriera DPD zamawiamy pod numerem telefonu 801 400 373 lub 22 577 55 55 podając: numer klienta 69048, nazwisko osoby kontaktowej Marta Ustianowska oraz adres do wysyłki Centrala serwisowa: EXTRA Marta Ustianowska sp.j., ul. Ostatnia 1D, 31-444 Kraków.

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone do kwoty 1.000,- zł. W przypadku produktów droższych, należy na liście przewozowym, w pozycji wartość, wpisać ich cenę z dowodu zakupu. Prosimy dopilnować prawidłowego wypełnienia kwitu przewozowego, w szczególności wagi urządzenia.

Jesteśmy serwisantem następujących marek