Wysyłka sprzętu na gwarancji

Ze względu na bezpieczeństwo reklamowanego urządzenia i czas naprawy zalecamy samodzielne oddanie go do najbliższego punktu serwisowego. Wysyłka na koszt gwaranta jest możliwa wyłącznie w przypadku sprzętu będącego w okresie gwarancji. Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć: kopię dowodu zakupu, oryginał karty gwarancyjnej, dokładny opis usterki oraz swoje dane kontaktowe z adresem i numerem telefonu. Sprzęt powinien być dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniem. Ekspresy prosimy opróżnić z wody i kawy.

Sprzęt do naprawy można do nas przysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć:
-kopię dowodu zakupu (naprawy na gwarancji)
-dokładny opis usterki
-swoje dane kontaktowe z adresem i numerem telefonu

 

Naprawa gwarancyjna – przesyłka jest bezpłatna
Naprawa odpłatna – koszt przesyłki będzie doliczony do kosztu naprawy

 

Jesteśmy serwisantem następujących marek